2 نکته در مورد حضور “زنان و نوزادان” سعید روتا در کن
به گفته خبرگزاری آنلاین ، پذیرش “زنان و کودکان” در بخش رقابتی بزرگترین و مهمترین جشنواره فیلم در جهان از جنبه های مختلفی برای سینمای روستایی ایرانی و سعید ، مبارک و البته مهمترین اینها است.
به گفته ایرنا ، سینمای ایران اکنون بدون در نظر گرفتن مارک های معمول خود ، مانند Asghar Farhadi ، بزرگترین جشنواره فیلم در جهان ، دارای برندی به نام Saeed Rousti است.
1. برخی از رسانه های معتبر بین المللی ماه ها حدس می زنند که اولین نمایش فیلم جدید سعید رولی در جشنواره کن برگزار می شود. اظهاراتی که البته ، خیلی جدی نگرفته است. هنگام اعلام نام فیلم های مسابقه اصلی فیلم ، فاش شد که فیلم روستایی در این لیست اتفاق نمی افتد ، اما همان رسانه ها اعلام کردند که با پیشبرد مراحل فنی فیلم ، تیری فرمو (دبیر جشنواره) کار را به بخش رقابتی می رساند.
همین اتفاق افتاد و “زن و کودک” در بیانیه ثانویه وارد جشنواره کن کن شدند. این بدان معناست که سینمای ایران اکنون بدون در نظر گرفتن مارک های معمول خود ، مانند Asghar Farhadi ، که بزرگترین جشنواره فیلم در جهان است ، در انتظار فیلم های او و معتبر بودن ، در حال حاضر دارای برندی به نام Saeed Roustie است.
2. این یک نمونه متعالی از همکاری سازمان فیلم با کارگردان است که معتقد بود هیچ ارتباطی با مدیریت فیلم کشور ندارد. همین اتفاق می توانست با برادران لیلا اتفاق بیفتد و فیلم بدون هیچ مشکلی در پیش بینی ها و جشنواره های جهان شرکت کرد و سپس در ایران ، اکنون با “زنان و کودکان” و حداقل در نیمه راه اتفاق افتاد. مطمئناً این فیلم مضامین سازمان سینما است و اگر این اتفاق در فرش قرمز ، اتاق فوتوکال یا کنفرانس ها رخ ندهد ، می توان منتظر نمایش تابستان فیلم بود.
1. در طی پنج سال از نمایش فیلم “برادران لیلا” سپری شد ، هر دو طرف سعید روستی و سازمان سینما به طور جدی به آن اهمیت دادند. این روستا سعی کرد که مسیر خود را غیر ضروری کند ، و سازماندهی سینما که تحت همکاری بسیار زیادی با این پروژه بود ، با تکرار این روش نیز به دنبال تحمیل فرصت دیگری در سینمای ایران بود. روند تولید و دسترسی به “زنان و کودکان” به جشنواره فیلم کن نتیجه دو قطب و انجمن است که مطمئناً منجر به وقایع بسیار بهتری برای نمایش ملی و بین المللی فیلم و البته حضور سینمای ایران در فصل جوایز خواهد شد.
1. این همکاری دو طرفه به نفع سعید روستایی به پایان رسید. با این حال ، اگر آزادسازی ناکام کشورهای خارجی در فرانسه و Eau برای “برادران لیلا” صورت نگرفت ، با این حال ، این روستا روستایی در ایران خواهد داشت ، در زمانی که سازمان سینما تلاش زیادی برای محافظت از نویسنده نکرد. بنابراین ، مردم مدیر مهاجران نشدند و با وجود مشکلات تصمیم گرفتند در ایران بمانند. “زنان و کودکان” قطعاً اولین حقوق چنین اندیشه ای است که به کارگردان اجازه می دهد تا در راه موفقیت مداوم آنها پیش برود.
1. با پذیرش “زنان و کودکان” در بخش رقابتی جشنواره کن و نمایش احتمالی فیلم در تابستان امسال ، وظیفه نماینده فیلم ایران برای شرکت در نود اسکار نیز چیز واضح است. اگر این فیلم در کن ، غرور و حضور موفق در فصل جوایز ظاهر شود ، این مسیر برای آن آسان تر خواهد بود. البته این فیلم احتمالاً در راه اندازی جهان “برادران لیلا” بیش از 6000 دلار به فروش می رساند ، اما در حمایت از این فیلم ، سازمان فیلم فرصت هایی را برای پیش بینی منظم جهانی و حضور موفق تر در فصل جوایز در نظر می گیرد.
۲۴۴