سارا هاتامی و کیسیان دیباج در جشنواره
در ابتدای جلسه ، مسعود هاشمین نژاد ، نویسنده “بازی خون” در فیلمنامه ، گفت: “بازی خون” یک درام تاریخی است ، همراه با استناد به تاریخی ، که از آن آنها با تخیل چشمگیر و پرداخت به بار همراه شده اند. بشر
رابطه بازیگران با موضوع فیلم
“من همیشه به فیلم های تاریخی ، به ویژه تاریخ معاصر علاقه مند بوده ام.” من در این زمینه مطالعات زیادی داشته ام و این به من کمک کرد تا با نقش خود بهتر ارتباط برقرار کنم. من سال گذشته تجربه مشابهی داشتم و بازی در چنین نقش هایی چالش برانگیز و جذاب است.
حسین میرزا محمدی در پاسخ به تغییر مسیر مشکلات اجتماعی خود به ژانر امنیتی و تاریخی ، گفت: “فیلم قبلی من در ژانر مرموز -بحرانی بود ، اما این بار تصمیم گرفتم یک درام تاریخی معاصر را با جاسوسی و رمز و راز تجربه کنم. برای گنجاندن مبادله و تفاوت این دو ژانر در فیلم.
سارا هاتامی همچنین در مورد تجربه بازی در فیلم گفت: “من همیشه در شخصیت هایی جذاب بوده ام که از سیستم شخصی من و زندگی واقعی من دور هستند. من علاقه مند به تجربه نقش های مختلف و جلوگیری از تکرار یک کار مشابه هستم. شرکت در این فیلم یکی از چالش برانگیزترین تجربیات من در بازیگری بود ، اما در عین حال بسیار دلپذیر بود.
Kissan Dibaj ، یکی دیگر از بازیگران این فیلم ، افزود: “این بسیار جذاب است زیرا واقعاً اتفاق می افتد ، و در ابتدا او متن خوبی را می خواهد که فکر می کنم نویسنده انجام داده است.
پیام احمدینیا در مورد چالش های بازی در “بازی خونی” توضیح داد: ما یک گروه بسیار خوب داشتیم و چند ماه در جنگل های شمالی کار کردیم. شخصیت ما خلیل احساس بازی هادی هجزیفر را در “نیمروز” داشت و سعی کرد شخصیتی مانند این بازی نکند. من سعی کردم تا آنجا که می توانم چیزی را به این فیلم اضافه کنم و این شخصیت یک چریکی دوست داشتنی خواهد بود.
تفاوت در جو تاریخی
ارسطو خوشزم در مورد تجربه حضور در یک فیلم تاریخی اظهار داشت: تاکنون من در موضوعات مختلفی بازی کرده ام ، اما برای من بسیار جذاب بود زیرا به یک رویداد کم هزینه اشاره دارد. امیدوارم که این اثر به عنوان یک مقام فیلم برای روایت یک رویداد تاریخی در نظر گرفته شود. این بسیار بکر بود و من دوست دارم در فیلمی باشم که ذکر می کرد که آیا آنها در جایی از این داستان تاریخی ذکر شده اند.
موسیقی و جو
کارگردان “بازی خونی” در مورد این سؤال درباره استفاده بیش از حد از موسیقی در فیلم توضیح داد: “ما سعی می کنیم فضایی را بر اساس جو داشته باشیم.” موسیقی در این فیلم نه تنها یک عنصر سمعی و بصری است ، بلکه نقش مهمی در ایجاد دنیای سینما دارد. ما تصمیم گرفتیم از موسیقی استفاده کنیم که عمدتا برای فضا برای بهبود کار کار است.
تحقیقات تاریخی و منابع فیلم
در بخش دیگری از این نشست ، یک روزنامه نگار در مورد منابع تاریخی مورد استفاده در این فیلم سؤال کرد و کارگردان توضیح داد: علاوه بر مستندات بصری و عکسهای واقعی وقایع آن زمان ، ما در زمینه تحقیقات گسترده ای انجام دادیم جنگ شهری و طراحی مقیاس. چندین منبع کتبی مورد مطالعه قرار گرفته است ، از جمله کتابهایی که برخی از آنها قابل توجه نیستند. تحقیقات شفاهی نیز برای بستن روایت فیلم با افراد ذیربط انجام شد.
در پایان جلسه ، کارگردان از حمایت از تهیه کنندگان و مأمورین فیلمبرداری قدردانی کرد و می خواست که کل جشنواره موفق باشد.