در «بازیخونی» با حالات کاراکترها جلو میرفتیم اما مرعوب هیچکدام از کاراکترها نمیشدیم – اخبار سینمای ایران و جهان
سینماپرس: فیلمبردار «بازی خونی» درخصوص تجربه اش در این فیلم گفت: در طول دوران فیلمبرداری با حالات کاراکترها جلو میرفتیم اما مرعوب هیچکدام از کاراکترها نمی شدیم.
به گزارش سینماپرس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری سینمای ایران که امسال نیز با فیلم «بازی خونی» در جشنواره فجر ۴۳ حضور داشت: ایدههایی که برای فیلمبرداری «بازی خونی» داشتم را با کارگردان مطرح کرده و به نتایج مثبتی رسیدیم. از جمله برای فیلمبرداری میزانسنها و دکوپاژهای دایرهای شکل به این جمع بندی رسیدیم که فیلمبرداری بتواند به روایت مضمون فیلم و قصه کمک بهتری و بیشتری کند.
برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «دوران عاشقی» که فیلمهای جشنواره ۴۳ را در بنیاد سینمایی فارابی به تماشا مینشیند افزود: در طول دوران فیلمبرداری با حالات کاراکترها جلو میرفتیم اما مرعوب هیچکدام از کاراکترها نمی شدیم. از طرف دیگر سعی کردیم تماشاچی وقتی فیلم را میبیند تصور کند گروه سازنده تعدادی راش را از گذشته پیدا و آنها را به هم متصل کردهاند. بنابر این تصاویر با توجه به حال و هوای قصه و زمان وقوع نمیتوانست تصاویر شارپی باشد. «بازی خونی» به کارگردانی حسین میرزا محمدی به قصه ای مربوطه به سال ۱۳۶۰ مرتبط با غائله آمل می پردازد.