“برلینال” ؛ شکارچیان خرس های طلایی
جشنواره بین المللی برلین ، که همچنین “برلینال” نامیده می شود ، از 5 فوریه با راه اندازی “روشنایی” (یا “نور”) به عنوان کار افتتاحیه جشنواره ، در حالی که فیلم در فیلم ، در حالی که فیلم در فیلم است ، آغاز می شود. در حالی که فیلم در فیلم است.
به گفته فارارو ، این کار درام و جنایتکار توسط فیلمساز مشهور آلمانی تام تیکی کارگردانی شده است که یکی از برجسته ترین فیلمسازان کشور چهار دهه گذشته است ، بنابراین ما باید منتظر یک اثر ویژه در هنر باشیم آغاز آغاز آغاز جشنواره به گونه ای که مخاطب بتواند جشنواره را سرگرم کند. نوزده فیلم در مسابقه برلینال 2 حضور خواهد داشت و بهترین فیلم را خواهد داشت ، یک جنگ پایدار و حاد برای جایزه گلدن خرس زیرا موضوع و فاصله با کیفیت فیلم ها در این قسمت کم است و شاید حداقل 5 از 5 نفر 5 فیلم در حال حاضر. سرانجام ، باید دید که هیئت منصفه جشنواره امسال به سرپرستی کارگردان مشهور آمریکایی تاد هینز ، که هنر شایسته آن است که عنوان بهترین جشنواره فیلم باشد.
در میان چهار فیلم در بخش رقابت ، ما حضور آثار انجام شده توسط حرفه مشهور و آثار فیلمسازان جوان و مستقل تر را که متعلق به نسل های جدید هنر هفتم هستند ، مشاهده می کنیم و به دنبال پیروزی و افزایش در حرفه هستند. بشر -هنرمندانی که به جشنواره امسال نگاه می کنند بسیار بیشتر از کارگردانان کلاسیک هستند.
ما همچنین مدیران مشهور ریچارد را در برلینال 2 می بینیم ، که آخرین اثر خود را “ماه آبی” آورده است و میچل فرانکو مکزیکی نیز در فیلم “رویاها” در رقابت جشنواره شرکت کرده است. دراماتیک فیلمساز جدید چین ویوین کو ، فیلم “دختران روی سیم” را به برلرال منتقل کرده است ، یک کار استعاری پر از منابع فرهنگی روز به روز و به تبع آن ، منعکس کننده پوچی زمان است.
لوسیلی حاجی هیلویچ ، یک فیلمساز زن 5 ساله ، که یک شهروند فرانسوی بوسنیایی و فرانسوی است ، کار جدیدی در برج یخ در برلرال دارد و رادو جود رومانیایی ثروت خود را برای شکار خرس طلایی با این خرس نشان می دهد. فیلم “Conteininetal 2”. صندوق ایوان ، یک فیلمساز 5 ساله آرژانتینی ، در این مسابقه فیلم جدیدی به نام Payam ، تولیدی که توسط آرژانتین و اسپانیا تولید شده است ، دارد و کارگردان اتریشی یوهانا مودو امسال با فیلم “کودک مادر” بازی کرد.
“مهارت های زمان” از کاترین گورینا اوکراین و “What Nature Take You” به کارگردانی هونگ سانگ سو ، یکی از برجسته ترین فیلمسازان کره جنوبی ، فیلم های دیگری هستند که در جشنواره برلین امسال شرکت می کنند. با این حال ، با فداکاری آثاری که برتری قاطع در مورد رقبا دارند ، مشخص است که چرا ماهیگیر خرس طلایی امسال بسیار دشوار است.
یک قسمت واقعاً خاص
جشنواره فیلم برلین 2 ، مانند کل دوره قبلی ، بخش های دیگری دارد ، به جز بخش رقابت ، که یکی از آنها “بخش ویژه” است. اعتبار و کیفیت این قسمت به گونه ای است که کارهایی مانند “یک غریبه کامل” و “مسیر باریک به سمت عمق شمال” نیز وجود دارد. اولین مورد یکی از پنج اسکار است که نامزد سینمای سینمای امسال است ، به رهبری جیمز مانگولد آمریکایی ، و دومی یک سریال تلویزیونی موفق است که جاستین کور استرالیایی یک نسخه فیلم دو ساعته ساخته و نسخه دو ساعته فیلم و نسخه دو ساعته کیسه بخش رقابت برلین امسال شرکت کرده است. فیلم “آنچه من داشتم ، به سادگی پوچ بود” به کارگردانی Ghee Yum Ribot ، دیگری در انتقال ویژه برلین 2 است.
منظره های شرق و غرب
Berlerle امسال ، مانند بسیاری از جشنواره های دیگر ، یک قسمت خاص از “فیلم های اول” را خواهد داشت که “دیدگاه ها” نامیده می شود و مخصوص هنرمندانی است که اولین کار عالی خود را انجام داده اند ، اما جالب تر تعطیلات جشنواره است از آنجا که تعدد و تنوع آثار فعلی بیش از تنوع در بخش “نمایش” است و فیلم های با کیفیت با کیفیت بیشتر در این بخش شرکت می کنند. یکی از این آثار فیلم “زن برفی برفی” است که به کارگردانی فرانسوی سباستین بیت به کارگردانی و “مزرعه جادویی” فیلم دیگری در این قسمت است که این هنرمند آمریکایی را آمالیا اولان ساخته است.
سینمای پویا آسیای شرقی ، که سالها در چندین زمینه درخشید ، دارای چندین نماینده در این بخش است که یکی از آنها “جرقه های ساکت” پینگ چو و سینمای اروپا است ، آثار زیادی در این بخش وجود دارد ، یکی که یکی از آثار آن است که یکی از آنها یکی از سینمای اروپا است.
است
کارهای دست نیافتنی
این انجمن و “نسل ها” سایر بخش های قابل توجه جشنواره برلین هستند و یکی فیلم کوتاهی است که ایران نماینده دارد ، اما شکی نیست که یکی از جذاب ترین قسمت های جشنواره بخش فیلم کلاسیک جهان در جهان است چه شاهکارهایی مانند “فرشتگان جهنم. مفصل به کارگردانی هوارد هیوز و جیمز ویل و محصول 2 و” بایگانی برای بهشت ”توسط فیلم مرموز و مرموز آلفرد هیچکاک افسانه ای پس از جوان سازی و شفافیت در آنها دوباره نشان داده می شود و دوباره نشان داده می شود و دوباره نمایش داده می شود ، و پلیس “هری کثیف”.
شاید اگر سایر آثار جشنواره با کیفیت تا پنجاه از این فیلم های کلاسیک داشته باشند ، برلین و برگزارکنندگان آنها می توانستند خود را در آپوگی خوشبختی و موفقیت حرفه ای در نظر بگیرند.
۲۴۴۵۷