بلا رومزی ؛ پیتر پنیا شب ما که قلب ها را فتح کرد
ششمین فصل “بازی تاج” نه تنها توسط “نبرد حرامزاده” بلکه با ظهور لیانا مورمونت ، جزیره بانوی خرس ، به یاد آورد. سرنوشت این دختر کوچک باید در اوج جنگ خونین برای تاج سرزمین ها را اداره می کرد. حتی مردان ، مقامات و حاکمان قدرتمند مانند جان اسنو (کیت هارینگتون) و سانزا استارک (سوفی ترنر) از کاریزم نافذ لیانا لرزیدند.
به گفته فارادید ، ستون فقرات لیانا مورمون بدون شک تاسف آور بود ، که چهره شکننده فرزندان خود را با اعتماد به نفس به حرکات و صداها ترکیب کرد. “شما وفاداری من را نمی خواهید ، شما آمده اید تا سربازان من را بدست آورید!” این دعای لیانا بود که با گناه به شمال لگد می زد. حضور کم اما فراموش نشدنی در این سریال دنیای “بازی تاج” را مبهم کرد: این کودک در این دنیا نیست ، بنابراین آینده ای وجود ندارد.
منتقدان استعداد یک دختر 6 ساله مانند بلا شگفت زده شدند: زیرا تسلط بر صحنه بسیار آسان بود که دهان همه را باز می کرد. همه آینده ای درخشان را پیش بینی کردند ، اما برای این افزایش حرفه ای چشمگیر بسیار مورد نیاز است.
آنچه در ادامه میخوانید
Toggle
بلا رمزی در جادوگری تحصیل کرد
والدین هوشیار وی ، به دور از صنعت فیلم ، او را در سه سالگی به یک باشگاه تئاتر در زادگاه خود ناتینگهام فرستادند. وقتی کودک بود ، در موزیکال بازی می کرد و با خواهر پیر خود کمدی را تجربه کرد. از نقش میمون ها گرفته تا موجودات دریایی و از نظر جسمی ، او با هنر بازیگری آشنا شد.
جاه طلبی های بلا در صحنه های کوچک جای نمی گیرد. او در سن 9 سالگی به کارگاه تلویزیونی پیوست. مطالعه ای که به استعدادهای جوان برای به دست آوردن نقش های تلویزیونی کمک کرد. ده ها شواهد و رد بسیار ، که منجر به روح هواپیمای جنگی شد و نزدیک به شکستن بود. حتی پس از ششمین فصل “بازی تاج” ، او پیشنهادات کوچکی دریافت کرد.
اما ناگهان یک معجزه رخ داد: در 1 ، رومزی به مدرسه “جادوگر بدتر” دعوت شد. بازسازی دهه Calt. بلا رمزی می گوید: “خانواده من به من افتخار می کردند.” وقتی آنها تماس می گیرند [از تهیهکنندگان] بیا ، من ، مادرم ، خواهرم ، دخترم و عمه ام از هوا پرش کردند. “اشک شور و شوق ما می تواند در آن زمان وان را پر کند.”
معلوم شد که بانوی فولادی مورتانت فقط بخش کوچکی از استعداد بی نهایت بود. سپس شخصیت نرم تر محبوب او به سریال نتفلیکس تبدیل شد. او اولین جادوگر خانواده بود ، درست همانطور که Remazi اولین بازیگر خانواده بود. این جادوگر دائماً دچار مشکل می شد و نمی توانست طلسم را یاد بگیرد. در همین زمان ، یادگیری Milrarid ، Remazi اولین مقصد مناسب و معقول خود را در صنعت دریافت کرد: مجسمه افتخاری جایزه جوایز کودکان BAFTA برای بهترین عملکرد.
مکان: فانتزی ، و گاهی دنیای واقعی شیطانی
بلا با ژانر فانتزی رابطه گرم داشت. در 2 ، صدای پرانرژی او به هیلدا کارتونی در هیلدا و پادشاه کوه ها داد. جای تعجب آور نبود که هیلدا شجاع ، کنجکاو ، جاه طلبی و نافرمان بود. همین موضوع دقیقاً یکسان بود: صادقانه ، سرکش ، گفتن هرچه اتفاق افتاد و بسیار مصمم بود.
هیلدا در دنیایی زندگی می کرد که هر روز جادو در هم تنیده بود. در حالی که بزرگان با موجودات خطرناک جنگیدند ، او با موجودات باورنکردنی دوست شد و سعی کرد به همه کمک کند ، اغلب در برابر مادر محافظه کار و سختی آنها عمل می کردند. درست هنگامی که هیلدا مدافع حقوقی قانون بود ، رمزی همچنین از اقلیت های آسیب پذیر در طول حرفه خود حمایت کرد و از حق خود در چارچوب دوسالانه جهان دفاع کرد.
Remon عاشق خواندن و ساخت موسیقی است
وقتی “هیلدا” را با صدای اصلی می بینید ، تعجب می کنید که از نظر صدا ، لحن و امواج عاطفی چقدر غالب هستند. به گفته هیلدا ، بلا استعداد موسیقی خود را کشف کرد: او ترانه “زندگی هیلدا” را منتشر کرد و به ساخت موسیقی برای پروژه های خود ادامه داد. الهام گرفته او اغلب سینما بود. به عنوان مثال ، او یکی از آهنگ های خود را پس از دیدن “با من با نام خود تماس بگیرید” ساخته لوکا گوادانو ساخت.
بلا رمزی: پیتر پان شب ما
انتقال از کودکی به بزرگسالی تقریباً همه شخصیت های رومزی ، از جمله خودش است. در سری الیزابت در مورد توطئه های دادگاه انگلیس در قرن شانزدهم ، او “ملکه” جین گری و قربانی توطئه ماری تشنه خون را بازی می کند. در تعداد محدودی از صحنه ها ، رومزی روح آسیب پذیر این شخصیت را آشکار می کند و با تغییر ظریف لحن ، تحول خود را از نوجوانی شکننده به یک زن مقاوم نشان می دهد.
در کاترین به نمایندگی از بردی ، بردی قرون وسطایی 5 ساله نیز در آستانه یک جوانی قرار دارد. پدر می خواهد به خود شوهر بدهد ، اما شخصیت آشفته و غیرقابل پیش بینی رومزی تحت نظارت قوانین مردسالاری نیست. توانایی بلا در تحول فوری ، بازتاب روح دوره باستان و جدید و ترکیبی از تمایل ظاهری با وفاداری داخلی به اصول ، برای لینا دینام (کارگردان) ، تیلدا سوینتون را در اورلاندو بیرون می کشد. دنوم این فیلم را داستانی در مورد تناقضات بلوغ و دشواری های یافتن هویت می دید. در نقش Remazi ، وی نسخه زن پیتر پان را دید: “شخصیتی در وسط کودکی و بزرگسالی ، بی گناهی و آگاهی.” حتی روی صحنه ، بلا توسط دوست پسرش لقب گرفت: پیتر پن.
بلا Remazi به وضوح از تجربه ضمیمه می گوید …
دشوارترین نقش در دیدگاه بلا ، کلاس هایی در سری زمانی بود: یک زندانی باردار و معتاد. واضح است که Remazi با این شخصیت کمی به اشتراک گذاشت ، بنابراین مقاله بیشتر بر اساس ظاهر فیزیکی مبتنی بر “حقیقت” درونی بود. او مجبور بود احساسات و عمق یک کودک روانی و عمق کودک را در شرایط دشوار از طریق بدن خود نشان دهد.
بخشی از این نقش به دلیل جو فیلمبرداری بود: برای اولین بار ، بلا بدون مادرش صحنه را گرفت. از “بازی تاج” ، مادرش سرپرست و روانشناس وی بوده است. او حتی کار معلم را رها کرد تا همیشه در کنار او باشد.
با این حال ، حضور عزیزان همه چیز نیست. استرس و استرس باعث شد بلا پس از فصل سوم “جادوگر حصیری” ، این پروژه را ترک کند ، اشتهای خود را از دست داد و مضطرب شد. بلا در آن زمان گفت: “من مجبور شدم خستگی خود را نشان دهم.” من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم ، سپس آن را از طریق بدن گفتم. “اما او به تدریج بهبود یافت و تجربه را برای آینده به فیلمنامه تبدیل کرد:” تست و مربا. “با کمال تعجب ، جسی آیزنبرگ طراحی” عمیق و عمیق “را خوانده است.
… و با اوتیسم زندگی کنید
رومزی با کودکی متفاوت بود ، اما من دلیل آن را نمی دانستم. هنگام فیلمبرداری “کاترین به نام بردی” ، تماس پارچه های خشن و آزار دهنده روی پوست او تمرکز نمی کند و نمی تواند تمرکز کند. در نتیجه ، طراحان لباس مجبور بودند طرح را تغییر دهند.
اما سریال “آخرین بازمانده ما” اوضاع را تشدید کرد: رومزی نسبت به تغییرات ناگهانی احساسات روی صحنه و چراغهای شدید حساس تر شد. یکی از اعضای گروه با احتیاط به او گفت که می تواند اوتیسم داشته باشد ، زیرا دختر اوتیسم وی علائم مشابهی دارد. روانپزشک این تشخیص را تأیید کرد و “آزادی” برای اخبار بود. چرا اکنون در مورد اختلافات آنها بود؟
عجیب ، اما یکی از ما
“آخرین بازمانده ما” توسط کریگ مازین و نیل دراکمن برای نقش الی در آخرین ما ، به دنبال یک بازیگر زن مضاعف بودند: علاوه بر گیتنر ، “سرگرم کننده و عجیب ، خشن و تحت تأثیر”. Rowgy زیبا 5 ساله با این تضادها تجسم شد. طرفداران بازی با این انتخابات به توافق نرسیدند. موج نفرت در رزماری ریخته شد. مردان هوش مصنوعی می خواستند آن را با Kylie Espanye با تعداد بیشتری در بازی جایگزین کنند. اما پس از نمایش فصل اول فصل حساس و استرس زا ، اکنون ممکن است جایگزینی فاجعه غیرممکن باشد.
در این سریال ، رمزی نشان داده است که قادر به مبارزه با درام بازیگر است. او با تمرکز بر آسیب پذیری و شکاف الی ، روی شخصیت الی متمرکز شد. بلا صادقانه در نقش خود ، همراه با درد و ترس الی زندگی می کند. حتی وقتی از خواب بیدار می شود ، با لهجه آمریکایی صحبت می کند و خودش نیست بلکه الی است.
آخرالزمان پایان نیست
رومزی در سطح جسمی با مخاطب ارتباط برقرار می کند: رنج و اشک او خالی است. خنده او نیز مسری است. پدرو پاسکال وقتی بلا روی صحنه می خندد مقاومت نمی کند: “ما دائماً کاغذ را ترک می کنیم و روده را ترک می کنیم.”
صداقت رادیکال و بلا راکز در لیست “5 نفر با نفوذ در جهان” زمان را رقم زده اند. با این حال ، در این امر دخیل نیست. او برخلاف بسیاری از ستاره های همکار خود ، از موفقیت خودداری می کند و مصاحبه های کمتری می دهد. آگاهانه افق رشد ، تحول و تحول فکری را ترک می کند: در یک جوان ما نمی توانیم به همه موضوعات روزنامه نگاران پاسخ دهیم ، زیرا درک ما دشوار است.
با وجود کودک همیشه در حال حاضر ، بلا با هر نقش بالغ تر می شود و برای مخاطبانش نمادی از ثبات و شخصیت جسورانه است. آینده حرفه ای این بازیگر دور از ذهن نیست: شخصیت های رادیکال جدید ، نور بیشتر و آزادی بیان بیشتر. امیدواریم همه چیز پیش برود.
۲۴۴۵۷