جوک‌

خودآزمایی در جشنواره فاجر ؛ تقاضا که در نهایت مشخص شد

Mahsa Bahadori: روز چهارم این جشنواره به آهنگساز فرییدون شهبازیان ارائه شد. در این روز ، علاوه بر فیلم های مسابقه فیلم و انیمیشن ایران ، جشنواره معلول نیز در کتاب سینمای باغ آغاز شد. به گفته علی اشتیانیپور ، مدیر این بخش در روند رای گیری شرکت نخواهد کرد و هیچ تاثیری در انتخاب بهترین فیلم مخاطبان نخواهد داشت.

آنچه در ادامه می‌خوانید

Toggle

جایگزینی خودرو و سینما تغییر کرده است

روز چهارم جشنواره با طرح “لولی” به کارگردانی رضا فراهماند آغاز شد. راث در مستندات فیلمساز ، این فیلم شاهد حضور عوامل فیلمبرداری و گفتگو در مورد سبک و محتوای کار بود.

جلسه لولی سؤال و پاسخ با محمد رزا مغادامیان و حضور رضا فراهماند (کارگردان) ، جالیل اکبری صحات (تهیه کننده) ، رامین محمدیان (طراح صحنه) ، علی شهیدا (فیلمساز) ، سوداب خسراوی (طراحی فیس بوک) ، هاسان مهدوی ( The the the the the the the the the the the the the the the the the the cinema vice in on) و jila a rashad و dariush amini (بازیگران) حفظ شدند.

جالیل اکبری سحات ، تهیه کننده لولی گفت: “ما مجبور بودیم در تولید ماشین تقلید کنیم ، اما در تولید فیلم که نباید انجام می شد تقلید کرده ایم.” ما یک فرهنگ عمیق مبتنی بر تاریخ و ادبیات داریم. بازی در سینمای مستقل و فرهنگ ایرانی با نام روشنفکر یا هر نام دیگر واقعاً بی رحمانه است. فیلم ما می تواند یک فیلم روشنفکر باشد ، زیرا این یک روشنفکر ملی یا مذهبی است. “سینما تنها مکانی است که ما اصالت خود را از دست نمی دهیم.”

حامد بهاداد مهدولیا شد

روز دوم این جشنواره به فیلم انیمیشن “ژولیت و شاه” به کارگردانی اشکان رضکار اختصاص یافت.

در جلسه سؤال و پاسخ فیلم ، امین قاضی ، مدیر دوبله ، در مورد انتخاب حامد بهاد برای صدای مهربان گفت ، اما در پایان این انتخاب از جذابیت های خاص به مؤثر.

حامد بهاداد ، یکی از صدای فیلم ، در Fotocale حضور داشت اما در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.

فیلم در جشنواره Ami Aghaei و

سومین فیلم “نورت دل جنوب غربی” توسط حمید رضا زارجرگداد در جلسه سوم اکران شد. این فیلم که در ژانر دفاع مقدس واقع شده بود ، توسط خبرنگاران و منتقدین مورد استقبال قرار گرفت و اتاق جلسات پر از جمعیت بود.

جلسه سؤال و پاسخ های فیلم در نمایندگان حضور داشت و کارگردان به سؤالی در مورد فضای تاریخ پاسخ داد: “ما سعی کردیم یک کار را انجام دهیم تا مخاطب را غافلگیر کنیم.” در این جلسه ، این جلسه بین امیر رضا دلاوری و حمید گاررگنجاد مورد بحث قرار گرفت.

اما نوبت امیر از دلاری سؤال می کند که اعتبار وی از نقش وی بیشتر است و او پاسخ داد: من به من نشان دادم که سینما بی رحمانه است و شما نباید در مورد پروژه یا دیگران فکر کنید.

زارجرگاد همچنان گفت که قرار بود در طول فیلم در یک پروژه دیگر باشد ، اما پس از یک ماه آموزش ، او یک پروژه دیگر را استخدام کرد که نقش او را کوتاه کرده است.

وی توضیح داد که او نمی تواند یک گروه چهار نفره را برای یک بازیگر به تأخیر بیندازد.

دلاری افزود: “من پشیمان هستم که این بحث هماهنگ بوده است ، اما برای رسانه ها خوب است که محله ها به حاشیه رانده شده اند ، اما مشکلات یک گروه بزرگ به حاشیه رانده شده است.”

زارگرنجد همچنین ادامه داد: در این داستان هیچ بحث و گفتگو وجود نداشت. شما یک قرارداد دیگر داشتید و من یک بار اعتراض نکردم.

این بحث به حدی زیاد بود که امیر آقائی برای دعوت امیر رضا دلاوری برای سکوت از خواب بلند شد ، اما امیر می گوید دلاوری صحبت های خود را ادامه داد و گفت: من در حال سوختن هستم زیرا او شخصیتی را که در این زمان انتخاب کرده بود ، داشت. پروژه یا آقای زرگاجاد یا تهیه کننده ، اما وقتی رفتم و انرژی خود را از دست می دهم ، آن را از دست می دهم.

این رفتار ، که بیشتر شبیه خود ایمنی بود و به فیلم آسیب رساند ، سرانجام مشخص نبود ، اما در پایان شب ، کارگردان و تهیه کننده با هم بسیار کم بودند.

در جلسه چهارم ، فیلم “چشم بدن” به کارگردانی ابراهیم امینی نمایش داده شد. کنفرانس فیلم همچنین در مأمورین و خبرنگاران شرکت کرد.

بر خلاف جلسه قبلی فیلم ، کنفرانس مطبوعاتی “چشم چشم” با حاشیه ویژه همراه نبود. بیشتر سؤالاتی که روزنامه نگاران در این جلسه پرسیدند ، دو راوی فیلم بودند و ابراهیم امینی بر اصالت درام تأکید کرد.

“لاک پشت” در کار ویژه

روز چهارم جشنواره فیلم فجر به پیش بینی ویژه “لاک پشت” که توسط بهمن کامر تولید و کارگردانی شده بود ، اختصاص یافته است.

اجراهای ویژه جشنواره روزانه اعلام می شود و این بخش فرصتی برای دیدن آثار مختلف سینمای ایران در این دوره از جشنواره است.

۲۴۵۲۴۵

منبع خبر

مطالب مشابه را ببینید!