جوک‌

ماریلا زاری در یک کنفرانس مطبوعاتی

کنفرانس مطبوعاتی “Musa Kleimullah (AS)” توسط ابراهیم هاتامی کیا ، نویسنده و کارگردان ، تهیه کننده سید محمود رازاوی ، کارگردان توراج مانوسوری ، ماریلا زری ، فارخاد عایشه ، بههنام تشکر می کند ، بههره کیان افشار ، شاکیب شجارارا فیلم فیلم فیلم The Film “فیلم The Film” فیلم فیلم The Film The Film The Film The Film ، The Movie ، The Movie ، The Movie. امروز صبح در چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلد برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، رازوی گفت: عنوانی که پخش شد به سالن رسانه ها اختصاص یافته است زیرا سؤالات زیادی در مورد نحوه سؤال از فیلم وجود دارد.

هاتامی کیا گفت: من می توانم بگویم که من با دوستان مختلف فیلمی ساختم ، اما فیلم “موسی کالیم الله (ع) اگر این کار محمود رازوی ، توراج مانسوری ، کویوان مغادام ، آلیزا مغادام را انجام نمی داد ، انجام نمی داد.

هاتامیکیا در مورد منابع نوشتاری فیلمنامه گفت: “من می خواستم به مشکلات مرتبط با تحقیق پاسخ دهم. من با این عزیزان رابطه مفصلی داشتم. می توانم در مورد جنگ و فیلم های اجتماعی خودم صحبت کنم ، اما نمی توانم این را بگویم تنها

روایت “موسی کلیم الله (ع)” با نگرش شیعه

مصطفی گفت: “ما تحقیقات فیلمنامه را با منابع و نگرش های شیعه ارائه داده ایم ، اما این بدان معنا نیست که ما منابع دیگر مذاهب را ندیده ایم. ما چندین بار کتاب های ادیان یهودی و مسیحی را خوانده ایم و با دانشمندان این موارد صحبت می کنیم ادیان با انجمن یهودیان در ایران و لبنان تعامل داشتم.

وی ادامه داد: “من فیلمنامه را با آقای صلاحشور در سال گذشته شروع کردم و هزاران سؤال مطرح شد و ما آن را پیدا کردیم. سپس ما در خدمت آقای Shorjah و سپس آقای Hatamikia بودیم.

چالش بازی در نقش مادر Moisés de Marila Zarei

ماریلا زاری در مورد تجربه حضور در فیلم توضیح داد: در تمام صحنه هایی که دیدید ، بسیاری از افراد درگیر بودند و این کار سختی بود.

وی ادامه داد: “من چیزهای زیادی برای صحبت در مورد بازی در این نقش دارم ، اما من ترجیح می دهم در یک فرصت دقیق صحبت کنم. برای من ، بازی در نقش یوکاباد مانند تلاش بین صفا و مروا بود. من واقعاً این تعجب را گرفتم و قبل از فیلمبرداری و قبل از آن ، “موسی کلیمول (AS)” تنها فیلمی است که در آخرین روز احساس کردم بخشی از وجودم را احساس کردم و از آن خداحافظی می کنم.

در میان این مکالمات ، وی در مورد مشکلات صحبت کرد و از ابراهیم هاتامی کیا تشکر کرد.

فرهاد آیش و دو شخصیت مختلف

فرهاد عیش دوباره تأکید کرد: “من همیشه با مادر موسی در ارتباط بودم. کل بازیگران عالی بودند و اغراق وجود نداشت. این اصل مربوط به زمینه ایجاد شده برای بازیگران بود زیرا وقتی متن قوی است ، بازیگران می توانستند به راحتی زندگی کنند در این فیلم ، تمام بازی ها خوب بودند که بسیار ظریف بودند.

وی گفت: “این برای من جذاب بود که فیلم منفی ترین و مثبت ترین نقش فیلم است زیرا می دانستم که این یک چالش برای من است و می توانم با پراید از این چالش خارج شوم.”

بهنام از فرعون تشکر کرد

بهنام با تشکر از نقش فرعون توضیح داد: فرعون نقش بسیار چالش برانگیز و ترسناکی بود. ترسناک تر این بود که آقای هاتامیکیا این نقش را به من پیشنهاد داد. شاید اگر من به دلیل داستان کم طنز من کارگردان دیگری بودم ، این نقش را به من پیشنهاد نمی کردم ، اما امیدوارم که این کار را انجام داده ام. این فیلم به دلیل فناوری آن برای من جالب بود زیرا ما برای اولین بار با این فناوری کار می کردیم.

اگر آسیا بود ، من را تحسین می کردم

بهار کیان افشار در مورد نقش Asoh اظهار داشت: همکاری با ابراهیم هاتامیکیا افتخار بزرگی بود. چند سال پیش ، من این فرصت را از دست دادم و آن را از دست دادم ، اما این فیض خدا بود که در یک پروژه عالی قرار داشت. من سعی کردم با تمام قلب و قلبم در فیلم باشم و از لحظه انتخاب فیلم ، تمام قلب و وجدان خود را با خودم داشتم. اگر پیامبر چنین چیزی را به نقش من می دید ، نمی دانستم واکنش او چه خواهد بود ، اما اگر آنها از خلوص قلبی من می دانستند ، مرا تحسین می کردند.

رویایی که برآورده شد

Toraj Mansouri در مورد ابعاد فنی و فناوری فیلم گفت: تعریف مسیری که این گروه طی کرده بسیار دشوار است. من فقط می خواهم بگویم که شما امروز یک بازی را دیدید. درست همانطور که یک بازی کودکان به عنوان رویای دستیابی به آن انجام شد ، دقیقاً مشابه یک رویا بود.

وی ادامه داد: “اگر می خواهیم کار تیم شخصی را نشان دهیم ، سینما بهترین نمونه است ، زیرا در سینما یک سری از افراد با یک کار کاملاً متفاوت و گاهی متناقض انجام یک کار واحد را انجام می دهند.” ما این کار را برای اولین بار در این ابعاد در ایران و شاید در منطقه انجام دادیم. ما همچنین از مطالعات منطقه بازدید می کنیم ، اما ممکن است آنها یک سوم از مطالعات ما را نداشته باشند.

مانسوری دوباره تأکید کرد: “اگر این امر ابراهیم هاتامیکیا نبود ، این فکر به هیچ وجه انجام نمی شد.” ساخت این فیلم در این ابعاد شجاعت زیادی بود زیرا می توانم به طور کامل شهرت حزب را تضعیف کنم. به همین دلیل ، تصمیم یک مرد با ابراهیم هاتامی کیا جسورانه بود. اگر او از این داستان حمایت نمی کرد ، آقای رازاوی فیلم را ساخت.

وی گفت: “مردم این کار را قبل از ما آغاز کردند و ما باید از آنها قدردانی کنیم.” اگر کار گروهی سینما نشانه کار ما باشد ، این یک هویت است.

محمود رازاوی تأکید کرد: آقای منصوری علاوه بر فیلمساز ، از تمام ارتباطات خود از کشورهای خارجی برای ورود به این فناوری استفاده کرد.

شکیب شیجارا گفت: “عمل یک مسیر مقدس برای من است ، و من به قلب می گویم که من بسیار خوش شانس بودم که با آقای هاتامی کیا و رازاوی این مسیر مقدس را طی کردم. آقای هاتامی کیا کارهای وسواسی و اجباری زیادی انجام می داد و کار با بازیگران بزرگ ، این بار را بر من قرار داد تا تلاش خود را افزایش دهم.

وی ادامه داد: “وقتی آنها در مورد این نقش به من گفتند ، من هیجان زده شدم زیرا این نقش بسیار خشونت آمیز بود. من یک مستند مصر باستان را تقریباً 4-5 ساعت دیدم و آداب و رسوم و رفتارهای آنها را بررسی کردم. سپس نتیجه گرفتم که شخصیت من از رنج لذت می برد از مردم و با بردگان به عنوان انسان رفتار نمی کنید.

زاری گفت: وقتی این فیلم برای کل جشنواره نامزد شد ، در همه جا نامزد شد ، اما کاندیدای آن نبود. من محصول منتقدین هستم. روح معلم خوشحال علی که دوباره به من یادآوری سینما شد.

سپس ، بازیگران جایگزین عوامل فنی ، در حال حاضر کارن هومایونفار ، آهنگساز ، شاهرام خلیج ، طراح گریم ، طراح لباس آزر محمد ، کیاوان مغادام و آلیرزا واریز ، مدیر جلوه های ویژه بودند.

آهنگسازان ما کاری برای انجام دادن ندارند

کارن هومایونفار گفت: “من شخصاً تجربه حضور در چنین پروژه باشکوه و باشکوه را داشتم.” این فیلم نقطه عطفی برای حرکت سینما است تا جدی تر و نزدیک تر به استانداردهای جهان شود. تولید عالی به طور کلی یک آهنگساز را از خارج ایران به ارمغان می آورد ، اما سینمای ما ، در صورت نیاز به هر عنصر دیگری ، مطمئناً نیازی به آهنگساز ندارد. حضور آهنگسازان ایرانی نشان داد که ما در خارج از کشور هیچ چیز کمتری نداریم و به دلیل جغرافیای ما ، ما از آهنگسازان برند بسیار جلوتر هستیم.

کیوان مغادام گفت: “من برای بار دوم با آقای هاتامیکیا کار کردم و این اولین بار بود که آنها مرا به حرفه طراحی صحنه معرفی کردند.” اولین باری که آنها اعلام کردند که به این روش کار می کنند ، بدن من لرزید زیرا احساس کردم افتخار من می رود ، اما آنها آنقدر خوب کار کردند که همه ما با آنها بودیم.

شاهرام خلیج گفت: “این یک آزمایش برای ما بود و کار جدید آغاز می شود.

آزر محمد تکرار کرد: “من خوشحالم که بخشی از این پروژه عالی هستم. این پروژه بسیار سنگین و خطرناک بود زیرا باعث می شود شما در حرفه خود پرش یا سقوط کنید.

Alireza Váez گفت: “این پروژه برای ما واقعاً ترسناک بود و شجاعت هاتامیکیا و رازاوی برای ما عجیب بود زیرا در بسیاری از صحنه ها مورد استفاده قرار می گرفت.”

هاتامیکیا گفت: “من همیشه باید فیلم را در فیلم هایی که ساختم بسازم. از این منظر ، بخشی از مفهوم فیلم” موسی کلیم الله (ع) “نیز انتظار می رفت ، و اگر من آن مفهوم را پیدا نکردم وارد تاریخ شوید ، من نتوانستم این داستان را بگویم.

هاتامیکیا در مورد نشان دادن مکاشفه به یک زن گفت: قرآن صریح می گوید که او به مادر موسی فاش کرده است و فقط آن را نشان می دهد.

رازاوی گفت: “این فیلم خلبانی پیامبر (ص) است و ما بلافاصله برای این سریال هستیم.” پیش تولید این سریال اکنون در حال آماده سازی است و کار به زودی مهم خواهد بود. ما از برخی از لوازم جانبی سریال استفاده کردیم و حقوق معمول برای بازیگران داشتیم. این جشنواره ارزان تر از 2-5 فیلم جشنواره است.

هاتامی کیا در مورد این شایعه توضیح داد که او و رازاوی باید این پروژه را پس از جشنواره ارائه دهند و توضیح داد: “این یک ایده احمقانه است و من پنج سال زندگی خود را ترک کرده ام و فقط می خواهم کار را شروع کنم.” ما برای شروع سریال اصلی مجبور شدیم این خلبان را بسازیم. این اعتماد به نفس زیادی به ما داد و ما ادامه خواهیم داد.

۲۴۵۲۴۵

منبع خبر

مطالب مشابه را ببینید!