جوک‌

همکاری ایران -همکاری رسانه های امنیت سایبری ضروری است

ایوان زاکاروف در یک کنفرانس تجاری مشترک با IRNA در مورد همکاری ایران -روسیا در رسانه ها گفت: “ما در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه های غربی با تحریف واقعیت ها به ابزاری برای فشار سیاسی تبدیل شده اند.”

وی گفت: “در چنین فضایی ، اخبار دروغین و جنگ روانی ، محدودیت های فناوری ، تهدیدات امنیت سایبری و حملات سایبری علیه زیرساخت های رسانه ای از جمله چالش های مشترک ما است.”

زاخاروف ایجاد سیستم عامل های رسانه ای مستقل و خروج های متعدد را برای جلوگیری از تحریم های ارتباطی ، توسعه همکاری های امنیتی سایبری و تبادل تجربیات فنی مانند راه حل های این چالش توصیف کرد و افزود که هنگام ایجاد موسسات مشترک می توانیم به مردم آموزش دهیم تا اخبار دروغین را شناسایی کنند.

از یک سو ، هوش مصنوعی ، کلانشهرها و شبکه های اجتماعی انقلابی در تولید و توزیع محتوا ایجاد کرده اند و از طرف دیگر ، جنگ روایات ، انتشار اخبار دروغین و تحریم های ناعادلانه علیه کشورهای مستقل باعث شده است که همکاری رسانه های روسیه و ایرانیه بیشتر شود.

مدیر پروژه Film Film خارجی خارجی اسپوتنیک پیشنهادهایی را برای توسعه همکاری های رسانه ای روسیه -ایرانس ارائه داد ، از جمله ایجاد یک بستر رسانه ای مشترک ، توسعه یک بانک اطلاعاتی برای آموزش مدلهای اطلاعاتی مصنوعی مناسب برای فرهنگ و زبان روسیه ، ایجاد کنسرسیوم رسانه ای روسیه و ایجاد یک مزیت مشترک در برابر اخبار دروغین.

در فیلمبرداری ، ایرنا ، که به اهمیت روابط با رسانه های ایران -روسیا اشاره دارد ، گفت: “همکاری ایرنا و اسپوتنیک نه تنها بر اساس اهداف و علایق حرفه ای دو طرف ، بلکه برای مقابله با اخبار دروغین است.

وی با اشاره به لزوم گسترش این روابط بین سایر رسانه های ایرانی و روسی ، گفت: “ما نه تنها از همکاری دو جانبه ایرنا و اسپوتنیک خوشحالیم و از سایر همکاری های رسانه ای ایرانی و روسیه حمایت می کنیم.”

کارشناس روابط بین الملل IRNA ، ایجاد یک شبکه رسانه ای جایگزین در سطح منطقه ای ، گسترش رسانه های چند زبانه و مبادله و تبادل تجربیات فنی مانند سایر مزایای بالقوه گسترش روابط بین رسانه های دو کشور ، و افزود که آژانس آسیایی و اقیانوس (ANA) (ANA) مبنای دیگری برای همکاری ایجاد کرده است.

محمدیان با اشاره به اهمیت گفتمان و جریان اخبار گفت: “دو کشوری که مایل به همکاری در حوزه های اقتصادی ، سیاسی یا فرهنگی هستند باید به مردم و نخبگان هر دو طرف آگاه شوند.” رسانه های روسی که روسی در داخل کشور صحبت می کنند ، با همکاری رسانه های ایرانی مخاطبان زیادی دارند که مخاطبان زیادی در ایران دارند می توانند در چنین مواردی فعال باشند.

وی رویدادهای مشترک ، تولید محصولات رسانه ای با تجربه کمتر ، مانند مجموعه مجموعه ها ، گزارش های خبری مشترک ، تبادل تجربیات حرفه ای در زمینه های فنی و سرمقاله ، همکاری تجارت رسانه ای و تقویت تبادل نمایندگان رسانه ای از مناطق دیگر را برای تقویت همکاری رسانه های ایرانی ترتیب داده است.

۵۷۵۷

منبع خبر

مطالب مشابه را ببینید!