جوک‌

گلاب آدینه در شب چه گفت؟

براساس گزارش شب بیستم کارگردان ، بازیگر و بازیگر و کارگردان تئاتر برای 20 شب در شب بیستم کارگردان برگزار شد.

به گفته ایسنا ، چندین مدیر نسل های مختلف در این مراسم که روز جمعه 9 مه توسط انجمن مدیران تئاتر در تالار جیلیل شهناز برگزار شد ، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ابتدای برنامه ، که توسط Ehsan Hajipour ، شاهرام گیلابادی ، رئیس هیئت مدیره کارگردانان تئاتر تفسیر شد ، از شرکت کنندگان در مورد شرایط تئاتر و مشکلات هنرمندان خود استقبال کرد و تأکید کرد که تئاتر باید بسیار مهم و سوال برانگیز باشد و اگر از آن گرفته شود ، روح تئاتر گرفته می شود.

این برنامه همچنین عباس جاوانمارد را به حسین کیانی ، نشان حمید سامانداریان محمد براهمانی و راکنو الدین کوسروی اعطا کرد تا گفت: محمد ماساوات. برابری به دلیل عملکرد وجود نداشت و یادداشت وی توسط یک دوست ارائه شد. حسین کیانی به دلیل این بیماری حضور نداشت و پسرش کارن یادداشت خود را خواند.

مهران رنجبار و آاش دادگر دو مدیر دیگر بودند که در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در طول مقصد خود ، رنجبر خواستار این شد که کارگردانان به عنوان فقیر حمید آذری و علی عسگر داشتی ، که از صحنه تئاتر خارج بودند ، به صحنه بازگردانده شدند. وی همچنین خواستار از سرگیری کارگاه های دکتر علی رافی شد.

آتاباک نادر ، که یکی از کارگردانان برنامه بود ، گفت: “هر کجا که نوری به نام تئاتر وجود داشت ، من سعی کردم بخش کوچکی را ایجاد کنم. بسیاری از هنرمندان امروز با ما نیستند ، این بدان معنی است که فرصت ها زود از بین می روند.”

صدر الدین زاهد ، به عنوان کارگردان دیگری که با حضور مدیران حضور داشت ، از وضعیت اخیر تئاتر شکایت کرد و تأکید کرد که وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی باید یک هنرمند باشد ، اما سانسور فعلی تحت تأثیر کار چشمگیر است.

Aash Dadgar همچنین از وضعیت تئاتر تجربی ابراز تاسف کرد.

پس از کلیپی از کارگردانان فانی مانند آتیلا پزیانی ، حداد می گوید و … و تفسیر قطعات موسیقی ، و همچنین پخش تصاویر از یک سری جلسات سانسور در تئاتر ، که دارای ارتباط کارگردانان بود ، گلاب آدینه برگزار شد.

در این بخش ، هادی مرسببان ، که در کار “خانم و مونبی” با آدینه همکاری کرد ، در مورد او صحبت کرد.

این مدیر پایونیر اقدامات آدینا و دانش آموزانی را که پرورش داده است به یاد آورد و گفت: “گلاب در طول سالها دانش آموزان زیادی را پرورش داده است و در چندین جلسه با برخی از دانش آموزانش ، فهمیدم که گلاب ایران را به دست گرفته است.”

خانم آدینا با یادآوری شرایط دشوار گلاب آدینه در کار “خانم و ماه” که در آن با مار بازی می کرد ، با یک مار کار کرد و به تدریج دوست شد و به همین ترتیب یکی از بزرگترین مشکلات ما را که حضور مار بود حل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که سایه های رز آدینه سالها در تئاتر این کشور باقی بماند و تأکید کرد: تئاتر به هیچ وجه نمی تواند صلح آمیز باشد و بیشتر دوستانی که در کنار چاه هستند ، زیرا آنها نمی توانند صلح آمیز باشند.

Marzban ، که از حضور برخی از کارگردانان غیر فرهنگی که هنر و تئاتر را نمی شناسند پشیمان است ، افزود: “متأسفانه ، جداول مدیریتی رشد کرده اند ، اما مدیران کمتری مانند Atabak Naderi هستند که تئاتر را می شناسند.” متأسفانه ، در فضای تئاتر فعلی ، پارگی و قیام افزایش یافته است و اگر به همان روش برویم ، روزی هنرمندان بزرگ ما فقط یک نام باقی می مانند.

وی ادامه داد: “بعضی از افراد برای کار ما هزینه می کنند و برخی از افراد پولی دریافت می کنند که ما کار نمی کنیم.” به همین دلیل است که ما باید هزار و یک نوع صحبت را بپذیریم تا برنامه خود را بدست آوریم. حیف است که در حضور آب گلاب می گوید زیرا گل رز خود تئاتر است.

سپس تصویر نورا هاشمی ، دختر گلاب آدینه ، به دلیل حضور وی در یک پروژه هنری راه اندازی شد.

در این پیام ، او در مورد مهربانی و صبر مادرش صحبت کرد و افزود: “بعضی از مردم می گویند با رز آدینه کار نمی کنند زیرا این سختگیرانه است ، اما امیدوارم که هر بازیگر یک بار با او کار کند.”

در پایان ، هاشمی به مادرش گفت: “امیدوارم قبلاً کار کنید و من باید نقش اول را بازی کنم.

علاوه بر این ، تصویر دیگری از محمد رحمانیان ، نمایشنامه نویس ، کارگردان تئاتر و عضو هیئت مدیره منتقل شد.

در این پیام ، رحمانیان به مردم کشور ما بخاطر حادثه غم انگیز بندر عباس تبریک گفت و سپس به مردم تبریک گفت.

وی از رز به عنوان یک بازیگر و کارگردان درخشان یاد کرد و گفت: “من زود آن را دوست نداشتم ، اما همانطور که بیشتر در مورد کار او دیدم ، ارزش های هنری او را فهمیدم.” من افتخار می کنم که بیشتر کارهای او را دیده ام و کارهای او در تئاتر و سینما برای من بسیار آموزنده بوده است.

سپس گلاب آدینه در میان نفس پی در پی صحنه را به صحنه برد و گفت: “آنچه می خواهم بگویم ، فراموش کردم که این عکس ها را ببینم و به این مکالمات گوش دهم.”

او به دخترش گفت كه در این برنامه حضور ندارد: “نورا جان در سالن نیست ، اما اگر شما بازیگر خوبی نبودید ، او به شما نقش می داد!

آدینه افزود: “من تسلیت خود را به فاجعه بندر عباس و سایر فاجعه هایی که به ما رفته است ، تسلیت می گویم.”

وی با اشاره به نظرات برخی از کارگردانان در مورد گوشه چندین هنرمند تئاتر ، افزود: “اگر کار نکنید ، هیچ کس ناراحت نخواهد شد.” هر هنرمندی که کار نمی کند ، هیچ فیلمی که تولید مثل نمی کند ، هر فیلمی که ساخته نشده باشد و هیچ تئاتری که اجرا نشده باشد خوشحال می شود و در چنین شرایطی ، حتی اگر آنها را در کیف قرار دهند ، باید کار کنیم و فکر می کنم که اوضاع دشوارتر می شود ، ما باید بیشتر کار کنیم. اگر کنار بگذاریم و وقتی شرایط کار فراهم می شود ، دیگر نمی توانیم کار کنیم.

این هنرمند جانباز افزود: “من بیمار و عاشق تئاتر هستم و بین یک پیشنهاد فیلمبرداری خوب و یک تئاتر خوب ، از انتخاب تئاتر دریغ نکنید.”

وی افزود: “ما از گذشته و آینده خود یاد می گیریم.” امیدوارم چیزهای خوب ما را یاد بگیرید و چیزهای بد ما را تکرار نکنید. من باید معلمان بزرگم را به خاطر بسپارم. مهدی هاشمی و سوزان تاسلی ، داریوش فرنگ ، دکتر رافی و دکتر پارویز مامونون ، که سالها از آنها نشسته و از آنها یاد می گرفتند.

سپس ، این هنرمند با حضور جیلیل فارجاد ، اکبر زنجانپور ، صدر الدین زاهد ، عاشار هممات ، شاهرام گیل ابادی ، با حضور جالیل فرجاد ، آكبار زنجانپور ، صدر آل -zanjanjanpour ، hadi almpour ، hadi hempat ، shahrampat ، gilihram gilhram gilrapat ، shahrampat ، sadr zanjanpour ، gilrjanpour.

زنجانپور در یک سخنرانی مختصر ، ابراز خوشحالی از پایداری گل سرخ آدینه و ارزش هنر خود کرد و ابراز توبه برای رویداد غم انگیز بندر عباس کرد.

در پایان قطعه مختصر “پرده” ساخته بحرا بیضئی ، که گلاب آدینه در پاییز سال 2008 ساخته بود ، توسط دانش آموزانش بازی شد.

۲۴۴۵۷

منبع خبر

مطالب مشابه را ببینید!